onsdag 29. oktober 2014

Randis favoritt #1


Fremover vil vi la alle de ansatte tipse dere om noen av sine favoritter fra utvalget vårt. Først ut er Randi, vår nettansvarlig.

"Jeg elsker Youngblood og er superglad for at vi har fått inn Youngblood som en del av vårt sortiment. Min sminkepung har vært fyllt opp av Youngblood produkter i mange år. En av mine favoritter er Mineral Radiance Moisture Tint. Det er en en farget dagkrem med lett dekkevne. Jeg er en stor tilhenger av glød og bruker derfor flytende foundation, da jeg synes det gir det mest naturlige og glødende resultatet. Denne har lett dekkevne, slik at den jevner ut huden, uten å føles eller se ut som en maske. Resultatet er veldig naturlig, det ser ut som din hud, bare litt jevnere og finere. Den er mineralbasert og inneholder en rekke pleiende og beskyttende ingredienser. Påfør den med kost for et mer dekkende resultat, eller bland den ut med litt vanlig dagkrem for enda lettere dekkevne."

Klikk&kjøp den her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar